Meine Frau erzählte mir etwas über den geplanten Bau einer Brücke nach Peljesac und bezieht sich auf das kroatische Fernsehen. Ich bin sicher, dass Ihr mehr wisst ! Koennen wir das hier mal diskutieren ?
das stimmt, es gab im fernsehen und printmedien informationen, dass die kroatische regierung eine brücke zu peljesac bauen will. bisher war das immer nur als notlösung gehandelt worden, falls bosnien keinen transitkorridor für die neue autobahn bis dubrovnik zuweisen würde. sanader hat nun aber gesagt, dass es sich für ihn um zwei verschiedene projekte handelt und die brücke zu peljesac auf jeden fall unabhängigkeit von der trassenführung der autobahn gebaut wird. diese brücke soll dann im rahmene eines programms zur wiederbelebung der inseln und deren wirtschaft oder so ähnlich entstehen
Planen kann man viel ..... Aber es stellt sich die Frage : wer soll das bezahlen ??? eine weitere Frage ist, dass BiH ja wohl in absehbarer Zeit in die EU kommen soll und die Brücke dann nicht mehr sinnvoll ist !?
Kkeien Bange wenn der Tot so lansam waere, wie die Bau von Pelješki Most dann wuered viel die von usn gegangen sind noch im Forum schreiben.
Zu deine Info, Bruecken bau fing schon 2007 an:
Osnovni podaci Premošćuje Malostonski zaljev Mjesto Komarna, Brijesta Vrijeme gradnje od 2007. Tehnički podaci Ukupna dužina 2.404 m Visina mosta 55 m Širina mosta 21 m Najveći raspon 568 m Koordinate 42°55′00″N 17°32′00″EKoordinate: 42°55′00″N 17°32′00″E
Položaj mosta Pelješki most je planirani i nedovršeni most koji bi trebao premostiti Malostonski zaljev između Komarne i Brijeste na Pelješcu, u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
Pelješki most Hrvatskoj je važan jer njegovom izgradnjom uspostavila bi se čvrsta cestovna veza između svih dijelova hrvatskog teritorija. Dubrovačko-neretvanska županija povezala bi se s ostatkom hrvatskog teritorija što bi bitno doprinijelo razvitku Dubrovnika, poluotoka Pelješca i cijele najjužnije hrvatske županije, dakle, njime bi u potpunosti bio povezan hrvatski teritorij, prekinut Bosnom i Hercegovinom.
Izgradnja mosta počela je 2007. i trebala je biti završena 2015. godine, ali je 17. svibnja 2012. prekinuta odlukom Vlade predvođene SDP-om i Zoranom Milanovićem. SDP se od samog početka projekta protivio izgradnji mosta, a kad je 2011. došao na vlast prekinuo je već započetu izgradnju uz objašnjenje da je projekt skup.
Projektiranje i gradnja Pelješkog mosta veliki je izazov: raspon od 568 metara je drugi raspon u Europi za ovješene mostove, uvjeti temeljenja izrazito su loši, a lokacija mosta podložna je djelovanju jakih vjetrova i nalazi se u zoni velike seizmičke aktivnosti. Gradnja mosta je započela, grade ga hrvatski izvođači i to je trenutno najveći most koji se gradi u Europi.
Temelji će ispod razine mora ići duboko do 100 metara, a početkom lipnja 2009. započelo je provođenje istražnih radova, koji su se, prema izvješću investitora odvijajli prema planiranom intenzitetu i u skladu s dinamičkim planom. Nastavak radova na temeljenju u moru bit će određen po završetku istražnih radova te izradi završnog geološkog i geotehničkog izvješća.[1]
Mir ist lieber etwas zu haben was ich nicht brauche, als etwas zu brauchen was ich nicht habe
ZitatAber es stellt sich die Frage : wer soll das bezahlen ??? eine weitere Frage ist, dass BiH ja wohl in absehbarer Zeit in die EU kommen soll und die Brücke dann nicht mehr sinnvoll ist !?
Der Steuer-Geld-Segen der Politik wirds schon richten, wäre ja nicht die erste Versuch etwas "Grosses Untaugliches" mit viel Geld-Vernichtung bzw. Pleite Ergebnis zu schaffen.
Dieses Posting enthält Spuren von Interpretationsspielräumen.
Zu deiner Info, lieber Pino : Ich verfolge das Projekt von Anfang an.
Es ist meine volle Überzeugung, dass diese Brücke nie gebaut wird, auch wenn die Brückenköpfe schon lange betoniert sind und die Zufahrtstraßen vorbereitet wurde.
Auf große Zuschüsse der EU wird Kroatien kaum hoffen dürfen, nach dem Ausscheiden des zweitgrößten Nettozahlers GB schon garnicht mehr ! Und dass HR dieses Projekt alleine finanzieren kann wage ich zu bezweifeln. Was die geplanten Kosten der Brücke betrifft so weiß man ja zwischenzeitlich, wie solche Planungszahlen zu bewerten sind.
Die Bruecke kostet Milione und Millionen, aber 2 Alte fast augediente Faehren die in 10 Minuten Takt autos hin und her fahren,(beispiel Prizna-Žigljen)wuerde 100te Arbeitsplaeteze schaffen,somit vielen Familien das taegliche Brot sichern,und die Millionen koennte man viel sinnvoller verwenden, aber dann koennten die Politiker keine PROVI kassieren.
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